Pagina 1 din 3

Datele necesare pentru vânzarea afacerii.

Pentru a înțelege mai bine afacerea care se dorește a fi vândută, este nevoie de mai multe informații.

Sectiune 1: Date vânzător

Aceasta secțiune definește cine este persoana care dorește sa vândă o afacere.

Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input

Sectiunea 2: Date societate comercială

Această secțiune definește societatea în care aceasta activează.

Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input

Sectiunea 3: Date / descriere afacere de vânzare

Aceasta secțiune descrie afacerea care se dorește a fi vândută

Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input

Cifra de Afaceri Anuala (în Lei)

Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input

Profitul Anual (în Lei)

Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input

Acesta este un minim de informații necesare pentru listarea unei afaceri la vânzare. Pentru o interacțiune cu un potențial cumpărător este nevoie de pregătirea unui document special de prezentare a firmei care se numește Memorandum de Informare.
Dacă aveți nevoie de ajutor pentru completarea formularului atunci va rugam ca in următoarea secțiune sa selecatați serviciile de care aveți nevoie.

Solicit deasemenea urmatoarele servicii:

Consultanța video online cu vânzătorul

Este foarte important să înțelegem cât mai bine afacerea care se dorește a fi vândută, pe vânzătorul acesteia și conjunctura în care acesta își desfășoară activitatea. Nu există două situații identice, fiecare afacere având specificitatea ei și o posibilă valoare de vânzare.

Invalid Input

Pozele necesare promovării

O poză valorează cât o mie de cuvinte. De aceea, acest aspect important în promovarea unei afaceri nu poate poate fi trecut cu vederea. Deși apariția smartphone-urilor cu camere foto performante ușurează sarcina, fotografiile profesionale încă se disting clar.

Invalid Input

Analiza unui posibil preț pentru listarea afacerii

Una dintre cele mai frecvente întrebări ale vânzătorilor este legată de valoarea afacerilor lor. Răspunsul depinde de o multitudine de factori, cum ar fi tipul de tranzacție și detaliile financiare specifice. Această etapă este importantă, deoarece prețul corect, vinde!

Invalid Input

Analiza unui posibil preț pentru proprietatea imobiliară

Multe afaceri de vânzare dețin și imobilul în care își desfășoară activitatea. Aceasta este privită pozitiv de către un cumpărător, dar această proprietate imobiliară trebuie evaluată separat și adăugată la valoarea afacerii pentru prețul final.

Invalid Input

Evaluare afacere cu evaluator ANEVAR

Bineînțeles că cea mai corectă evaluare de preț o poate formula un evaluator acreditat ANEVAR. De multe ori, costul acestei evaluări se justifică prin analiza corectă a prețului și prin limitarea puterii de negociere a cumpărătorului. Aceasta poate fi și o pre-evaluare.

Invalid Input

Consultanță fiscală

Consultantul fiscal ajută vânzătorul să fie sigur că un potențial cumpărător nu va fi speriat de unele anomalii din contabilitate sau alte probleme fiscale pe care le-ar putea avea societatea. Acesta poate face o analiză detaliată a firmei, cu recomandarea soluțiilor.

Invalid Input

Consultanță juridică

Există câteva modalități consacrate de transfer al afacerii (cesiune de părți sociale, transfer de active, de activitate, etc.). Un consultant jurist ajută vânzătorii să definească cea mai bună variantă și oferă suport pentru rezolvarea eventualelor probleme juridice.

Invalid Input

Consultanță pentru poziționarea online a afacerii de vânzare

Cele mai multe afaceri au o prezență online, iar aceasta poate fi favorabilă sau nu. Un cumpărător serios va analiza prezența online a afacerii și își va crea o impresie în funcție de ce găsește. Acest „activ intangibil” poate influența major prețul de vânzare.

Invalid Input

IM - Prezentarea detaliată a afacerii pentru potențialii cumpărători

Information Memorandum este documentul de prezentare detailată a afacerii. Acesta se trimite unui potențial cumpărător, numai după semnarea unui NDA. Acest document are câteva zeci de pagini și este o prezentare importantă a afacerii de vânzare.

Invalid Input

Traducere IM în engleză

Multe dintre afacerile de vânzare pot fi cumpărate de către un investitor sau o firmă din afara României. De aceea, este foarte important ca IM-ul de prezentare a afacerii să fie redactat bilingv. Traducerea acestuia trebuie să respecte termenii specifici din domeniu.

Invalid Input

Listare promoțională a afaceri

Expunerea corectă a unei afaceri de vânzare poate face diferența dintre o vânzare reușită sau nu. De aceea, o expunere europeană sau internațională a unei afaceri care se pretează pentru aceasta, poate atrage un potențial investitor străin. Vizibilitate maximă = succes!

Invalid Input
Invalid Input