Firmă de curățenie out-of-the-box

Idei de afaceri cu bani puțini. Firmă de curățenie out-of-the-box

În articolul de astăzi vă prezentăm o idee de afaceri din zona serviciilor. Cu un mic twist, așa cum v-am obișnuit!

Firmă de curățenie

Pe bune, mai e loc pe piață pentru ÎNCĂ o firmă de curățenie? Ei bine, da :) Dacă gândești afacerea într-un mod diferit față de toate celelalte de pe piața din zona ta, vei reuși cu siguranță. Cum poți face asta? Oferind servicii pe care competiția locală nu le are în portofoliu, dar care ar avea cu siguranță căutare printre viitorii tăi clienți. Spre exemplu, poți crea o divizie de curățenie în regim de urgență, pentru adolescenții petrecăreți pe cale de a fi prinși de părinți asupra faptului! Sau, în acord cu evoluția pandemiei de coronavirus, poți oferi servicii personalizate de dezinfectare a tuturor suprafețelor din casă sau birou.

Investiția într-o astfel de idee de afaceri cu bani puțini

Evident, în primul rând, va trebui să investești niște bani în achiziția de echipamente profesionale pentru curățenie. Deși un aspirator obișnuit poate fi ieftin, echipamentele profesionale necesită investiții destul de serioase. Partea bună este că îți vor oferi rapiditate, precizie și fiabilitate în activitatea de zi cu zi, așa că nu căuta variante ocolitoare, pentru că, în final, te vor costa mai mult decât echipamentele profesionale. 

Apoi, va trebui să găsești un sediu potrivit pentru nevoile tale și să angajezi o echipă. Dacă nu dorești să preiei tu rolul de manager și customer support representative, va trebui să ai în vedere o astfel de poziție, pe care să o bugetezi în acord cu cerințele postului. 

În fine, orice business care oferă servicii are nevoie de o strategie de marketing. Dacă nu e punctul tău forte, externalizează acest serviciu și bucură-te de rezultate. Orice variantă alegi, nu uita: marketing-ul nu e gratuit. Recomandările vor funcționa, atât timp cât respecți standardele pe care le promovezi, însă niște campanii de Google Ads sau Facebook Ads îți vor aduce lead-uri chiar din prima zi, când vei avea cea mai mare nevoie. 

Coronavirus - aliat sau inamic pentru ideile de afaceri cu bani puțini?

În contextul pandemiei de coronavirus, serviciile de curățenie pot cunoaște un adevărat boom. Dacă nu neapărat pentru clienții casnici, companiile au cu siguranță nevoie să respecte niște standarde mult mai stricte decât înainte. Dezinfectarea trebuie să fie riguroasă și fâs-fâsurile din supermarket ajung să nu mai fie suficiente. Aici intervii tu, atât pentru clienții casnici, cât și pentru firme: asiguri o curățenie temeinică, periodică (în funcție de nevoia clientului), folosind lampă UV, echipamente cu aburi și alte minuni tehnologice care omoară orice microorganism nedorit. 

Exemple din România: CleanPro, Urgent Curat, Curat la Pătrat