Hotel de vânzare în Cluj-Napoca

Hotel de  vânzare Cluj Napoca
Oraș : Cluj Napoca
Județ : Cluj
Preț de vânzare : 1250000
Profitul Anual : 152000
CA Anuală : 800000
Patrimoniu Imobiliar : 1600000

Situat la intrarea în Cluj-Napoca, pe DN1-E60 dinspre Turda, acest hotel de vânzare a fost construit în anul 1992, fiind primul hotel privat din Cluj-Napoca, după 1989. Hotelul dispune de o suprafață de teren de 2000 mp, cu un front stradal de 40 metri la Calea Turzii, acesta fiind concesionat de la Consiliul Local Cluj-Napoca pe o perioadă de 99 de ani (taxa de concesionare fiind deja achitată).

Suprafața construită este de 1573 mp, fiind dispusă pe 4 nivele (demisol, parter și două etaje), cu o amprentă la sol de 405 mp. Structura clădirii este aceasta:

  • La demisol sunt: spațiile tehnice, spălătoria de rufe, uscătorie, centrală termică, vestiare pentru personal și magazii.
  • La parter se regăsesc un restaurant cu o capacitate de 100 de locuri, bar de zi cu o capacitate de 20 de locuri, bucătărie, recepție, birou, grupuri sanitare și terasă.
  • Etajul 1: 12 camere cu băi
  • Etajul 2: 12 camere cu băi.

Structura de rezistență a clădirii suportă extinderea acesteia pe verticală cu încă două nivele.

Pe latura estică a proprietății, Consiliul Local Cluj deține 3000 mp ce pot fi concesionați și alipiți terenului pe care se află hotelul. Astfel, se poate obține o suprafață de 5000 mp, context în care poate fi realizată o extindere a spațiilor de cazare, sală de evenimente și eventual piscină și zonă SPA.

Zona Calea Turzii este de interes major pentru municipiul Cluj-Napoca, fiind intrarea în oraș pe DN1, dinspre Turda, cu conexiune directă către autostrada A3. În aceasta zonă, în ultimii ani, s-au dezvoltat reprezentanțe auto, clădiri de birouri (Hexagon Center) și doua cartiere, situate în estul și vestul străzii (cartierul Europa și cartierul Bună Ziua), care sunt într-o permanentă expansiune.

Un eventual investitor se poate orienta spre extinderea spațiilor de cazare fie pe structura clădirii existente, fie pe un nou corp de clădire, care ar putea fi de o categorie superioară.

Datorită cererii extrem de mari pentru evenimente (nunți, botezuri, mese organizate), actualul restaurant, care are 100 de locuri, poate fi un factor important în dezvoltarea unei viitoare investiții. Aceasta se poate dezvolta în mai multe direcții:

1. Sistem delivery și colaborare cu platformele Glovo, Tazz etc., deoarece în zona celor două cartiere nu există un furnizor de servicii de catering.

2. Dezvoltarea unui restaurant cu specific culinar (italian, grecesc, spaniol, moldovenesc, etc.), prin care să se încerce o colaborare cu producători de vinuri (prezentări, degustări).

3. Încheierea de contracte cu companii private sau organizații de stat pentru conferințe, prezentări, coktail-uri și evenimente promoționale.

Un alt tip de investiție ar putea fi un centru Aquapark - SPA, deoarece orașul nu deține o astfel de facilitate, iar locuitorii municipiului trebuie să se deplaseze în orașele vecine, cum ar fi Oradea sau Târgu Mureș. Un centru similar, realizat pe o suprafață rezonabilă de teren este Titus Thermen din Frankfurt am Main, construit pe două nivele, adică pe verticală, ce oferă servicii de relaxare (bazine, tobogane, saună, centru de masaj), sală de sport și bazin olimpic.

Pentru investiții de anvergură mai mare pot fi achiziționate terenuri în zona limitrofă estică și vestică a acestui hotel de vânzare din Cluj-Napoca. În categoria acestor investiții intră un centru multifuncțional, hotel, clădire de birouri.

Informații detaliate

Afacere stabilită în data de : 1992-01-01
Finanțarea vânzătorului/bănci : Da
Marcă comercială : N/A
Fond comercial : N/A
Inventarul inclus în preț : Da
Inventar aproximativ : N/A
Suport si training : Da
Număr de angajați : 8
Cifră de afaceri din anii anteriori : N/A
Motivul vânzării : Orientare spre alte afaceri