Rețea de băcănii de vânzare - magazine fizice și online

Afacere mediatizată de Business Broker TradeX
Preț de vânzare: 600.000 EURO
CA Anuală: 3.147.865 RON
Total Patrimoniu Imobiliar 0 EURO
Profit din exploatare (EBITDA) 618.400 RON
Județ / Localitate: Bucharest
Țara: Romania
Scurtă descriere
Detalii despre afacereRețeaua de băcănii de vânzare a fost înființată în 2014. În prezent, afacerea deține 4 locații în București și un magazin online, care deservește clienți la nivel național.
Produse și servicii
Categoriile de alimente comercializate sunt: mezeluri naturale, brânzeturi, prăjituri, conserve de casă, pâine artizanală, vinuri, băuturi răcoritoare, o selecție de produse bio, etc.. Cele mai multe produse sunt locale, însă există și o selecție de produse gourmet din Italia, Grecia și Olanda. O mare parte din produse sunt marcă proprie, bazate pe rețete proprii.Operațiuni
Date logisticeSpațiile în care operează magazinele sunt amplasate în zone cu vad și sunt închiriate, contractele fiind negociate pe minim 5 ani.
Două dintre locații dispun de spații de depozitare cu temperatură ambientală, iar o locație dispune de cameră frigorifică.
Toate locațiile acestei rețele de băcănii de vânzare sunt dotate cu aparatură și utilaje performante.
Design-ul magazinelor este minimalist, modern, creat special pentru o ambianță plăcuta de cumpărături.
Afacerea deține un laborator de cofetărie-patiserie în cadrul căruia se produc artizanal torturi și prăjituri de casă, produse care se vând în locațiile proprii și prin magazinul online.
Transferul mărfurilor între magazine se realizează cu autovehiculul propriu, cu temperatură controlată. Transferul afacerii include și mașina managerului operațional.
Active tangibile și intangibile
Date operaționaleBrand-ul rețelei de băcănii de vânzare este înregistrat la OSIM.
Furnizorii de produse sunt selectați pe criterii foarte stricte de calitate a mărfii, iar cei mai mulți fac parte din portofoliul magazinului încă de la lansare. Colaborarea îndelungată cu aceștia a dus la crearea unor condiții comerciale foarte avantajoase și unui parteneriat solid, bazat pe încredere reciprocă.
Clienții-țintă sunt persoane informate, educate, care acordă atenţie sporită alimentaţiei și au un stil de viață sănătos. Peste 80% din clienți sunt recurenți și atașați de brand.
Piață și potențial de dezvoltare
Business-ul se adresează și companiilor, prin intermediul cadourilor corporate și platourilor de gustări pentru evenimente.Segmentul B2B este reprezentat de parteneriate cu restaurante și alte magazine din București, care revând produsele din gama magazinului.
Număr salariați: 12
Personalul din magazine este bine pregătit, cu o experiență îndelungată în cadrul afacerii, cu o cunoaștere temeinică a produselor și a clientelei.
În procesul de mediatizare a unei afaceri pentru vânzare, păstrarea confidențială a datelor acesteia și ale acționarilor, este o obligativitate profesională a persoanei care face acestă mediatizare.
Ca atare, câmpurile de date marcate cu N/A se pot divulga numai în urma semnări unui Acord de Confidențialitate (NDA)
Informații detaliate
Afacere stabilită în data de 01-08-2014
Cifră de afaceri din anii anteriori 2.353.063 RON
Marcă comercială N/A
Fond comercial N/A
Finanțarea vânzătorului/bănci 0 EURO
Inventar aproximativ 20.000 EURO
Inventarul inclus în preț Da
Număr de angajați 12
Suport si training Da
Motivul vânzării Reprofilare