Rețea de băcănii de vânzare - magazine fizice și online

Băcănii de vânzare
Oraș : București
Județ : București
Preț de vânzare : 600.000
Profit din exploatare (EBITDA) : 618.400
CA Anuală : 3.147.865
Patrimoniu Imobiliar : N/A

Detalii despre afacere

Rețeaua de băcănii de vânzare a fost înființată în 2014. În prezent, afacerea deține 4 locații în București și un magazin online, care deservește clienți la nivel național.

Categoriile de alimente comercializate sunt: mezeluri naturale, brânzeturi, prăjituri, conserve de casă, pâine artizanală, vinuri, băuturi răcoritoare, o selecție de produse bio, etc.. Cele mai multe produse sunt locale, însă există și o selecție de produse gourmet din Italia, Grecia și Olanda. O mare parte din produse sunt marcă proprie, bazate pe rețete proprii.

Date logistice

Spațiile în care operează magazinele sunt amplasate în zone cu vad și sunt închiriate, contractele fiind negociate pe minim 5 ani.

Două dintre locații dispun de spații de depozitare cu temperatură ambientală, iar o locație dispune de cameră frigorifică.

Toate locațiile acestei rețele de băcănii de vânzare sunt dotate cu aparatură și utilaje performante.

Design-ul magazinelor este minimalist, modern, creat special pentru o ambianță plăcuta de cumpărături.

Afacerea deține un laborator de cofetărie-patiserie în cadrul căruia se produc artizanal torturi și prăjituri de casă, produse care se vând în locațiile proprii și prin magazinul online.

Transferul mărfurilor între magazine se realizează cu autovehiculul propriu, cu temperatură controlată. Transferul afacerii include și mașina managerului operațional.

Date operaționale

Brand-ul rețelei de băcănii de vânzare este înregistrat la OSIM.

Furnizorii de produse sunt selectați pe criterii foarte stricte de calitate a mărfii, iar cei mai mulți fac parte din portofoliul magazinului încă de la lansare. Colaborarea îndelungată cu aceștia a dus la crearea unor condiții comerciale foarte avantajoase și unui parteneriat solid, bazat pe încredere reciprocă.

Clienții-țintă sunt persoane informate, educate, care acordă atenţie sporită alimentaţiei și au un stil de viață sănătos. Peste 80% din clienți sunt recurenți și atașați de brand.

Business-ul se adresează și companiilor, prin intermediul cadourilor corporate și platourilor de gustări pentru evenimente.

Segmentul B2B este reprezentat de parteneriate cu restaurante și alte magazine din București, care revând produsele din gama magazinului.

Număr salariați: 12

Personalul din magazine este bine pregătit, cu o experiență îndelungată în cadrul afacerii, cu o cunoaștere temeinică a produselor și a clientelei.

Informații detaliate

Afacere stabilită în data de : 2014
Finanțarea vânzătorului/bănci : Nu
Marcă comercială : Da
Fond comercial : Da
Inventarul inclus în preț : Da
Inventar aproximativ : 100.000
Suport si training : Da
Număr de angajați : 12
Cifră de afaceri din anii anteriori : 2.353.063
Motivul vânzării : Reprofilare