Crama profitabila de vanzare, cu multiple puncte de desfacere
Afacere mediatizată de Business Broker TradeX
Preț de vânzare: 60.000 EURO
CA Anuală: 1.739.008 RON
Total Patrimoniu Imobiliar 0 EURO
Profit din exploatare (EBITDA) 74.363 RON
Județ / Localitate: Codlea
Țara: Romania
Scurtă descriere
Vă prezentăm o cramă de vânzare, profitabilă, aflată în creștere continuă și sănătoasă, ce activează în domeniul magazinelor de vinuri în sistem retail.Produse și servicii
Afacerea este compusă din mai multe crame de vinuri, unde se vând o gamă largă de vinuri la vrac și îmbuteliate.Organizația Internațională a Viei și Vinului a anunțat o producție mondială de vin ridicată în 2018, după nivelul istoric foarte scăzut al anului anterior. Cu o creștere de 20% față de 2017, producția de vin în România marchează în 2018 un record cantitativ al ultimilor 10 ani.
De altfel, conform Progresiv.ro, 2018 a fost un an bun pentru producătorii de vinuri. Dincolo de producția record pentru perioada ultimilor cinci ani, atat la nivel local, cât și global, care au asigurat o bază bună de creștere pentru 2019, aceștia au reusit să facă vinul mai atractiv pentru consumatorii tineri.
Operațiuni
Ideea din spatele acestei afaceri de vânzare a apărut acum 10 ani din dorința de a putea oferi un vin de calitate, dar și promovarea lui ca un mod sănătos de viață, cu un consum moderat. Vinul, strugurii și vița au supravietuit tuturor războaielor și s-au dezvoltat odată cu omenirea, el ne însoțește încă de când ne naștem, la botez, nuntă, etc.; aspecte pe care de multe ori le ignorăm pentru că fac parte din cotidian, dar vinul nu este un element al vieții noastre care merită tratat cu indiferență.Piață și potențial de dezvoltare
În urma primului studiu de piață realizat de Revino.ro și CrameRomania.ro în primele luni ale anului 2018, pentru a afla detalii despre profilul consumatorului român de vinuri, a reieșit că respondenții puneau cel mai mult accent pe cramele producatoare și pe soiurile de struguri. Conform rezultatelor celei de-a doua ediții a studiului din ianuarie – martie 2019, tendința este aceeași. Astfel, pentru 65% dintre respondenți, cel mai important criteriu în alegerea unui vin este crama producătoare, fiind urmată de culoarea și soiul de strugure din care este produs vinul.Crama de vânzare este ideală pentru orice antreprenor în căutarea unei investiții profitabile.
În procesul de mediatizare a unei afaceri pentru vânzare, păstrarea confidențială a datelor acesteia și ale acționarilor, este o obligativitate profesională a persoanei care face acestă mediatizare.
Ca atare, câmpurile de date marcate cu N/A se pot divulga numai în urma semnări unui Acord de Confidențialitate (NDA)
Informații detaliate
Afacere stabilită în data de 08-02-2008
Cifră de afaceri din anii anteriori 1.448.902 RON
Marcă comercială N/A
Fond comercial N/A
Finanțarea vânzătorului/bănci 0 EURO
Inventar aproximativ 488.335 EURO
Inventarul inclus în preț Da
Număr de angajați 7
Suport si training Da
Motivul vânzării Oportunitati noi de business