Calculator

Calculator

evalueaza o afacere

Dvs. sunteți probabil cea mai informată persoană atunci când vine vorba de afacerea dvs., deci ar părea o idee bună să vă vindeți afacerea singur. Totuși, angajarea unui Business Broker poate fi benefică pentru desfășurarea fără probleme a tranzacției și pentru maximizarea profitului. Angajarea unui Business Broker vă va permite să vă concentrați asupra funcționării afacerii, vă poate ajuta în procesul de selectare a potențialilor clienți și în soluționarea problemelor care pot apărea pe parcursul tranzacției.

Intervievați mai mulți brokeri astfel încât să îl alegeți pe cel mai calificat, în care veți avea încredere, și care are experiență necesară nevoilor dvs.

  • Verificați acreditările brokerului, experiența, și recomandările clienților. Întrebați câte afaceri a vândut în ultimul an și câte afaceri are listate în prezent pentru a determina dacă va putea dedica timpul necesar afacerii dvs. În mod ideal, brokerul pe care îl veți alege va avea experiență în vânzări de afaceri din domeniul dvs. și cunoștințele și contactele necesare pentru a vă promova afacerea. În plus, brokerul ar trebui să aibe relații bune cu profesioniști din domeniu, contabili, avocați, și bănci.
  • Căutați un broker care va prioriteaza interesele și va asculta nevoile. Cu cât mai comfortabil vă simțiți cu un broker, cu atât mai ușor va fi să comunicați cu el. Vreți un broker în care să puteți avea încredere și cu care să puteți stabili o relație de colaborare bună. Aceasta va face ca procesul de vânzare să se desfășoare ușor, fără probleme.

Un broker bun va începe cu analiza punctelor forte și slabe ale afacerii, a motivelor și obiectivelor dvs. în procesul de vânzare, iar apoi va crea o strategie de marketing care să se potrivescă afacerii dvs.

  • Gasiți un broker care are o strategie de vânzare bine pusă la punct și un plan de confidențialitate. Întrebați brokerul cum plănuiește să vă promoveze afacerea și cum va găsi și va selecta potențialii cumpărători. Un broker bun ar trebui să vă poată explica strategia și bugetul de publicitate și cum vă va asigura confidențialitatea. De asemenea, veți vrea ca brokerul să aibă o strategie bună de selectare a cumpărătorilor pentru a vă salva timp și pentru a vă pastră confidențialitatea, deoarece veți discuta detalii despre afacere cu mai puțini oameni.

Într-un final, ceea ce contează cel mai mult este nivelul de control și încredere pe care îl aveți în brokerul dvs. Deci, alegeți cu atenție, și apoi vă puteți ocupa de ceea ce stiți mai bine, și anume afacerea dvs.